Cel szkolenia: jest zdobycie umiejętności do pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami neurorozwojowymi tj. Autyzmem, Zespołem Aspergera oraz ADHD. Uczestnik zdobędzie umiejętność sporządzania Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego. Uczestnik szkolenia zapozna się również z metodami i technikami stosowanymi w procesie terapeutycznym w zaburzeniach neurorozwojowych.
Dodatkowe informacje: Kurs ma charakter doskonalący i pogłębiający kompetencje w tym w zakresie. Nie nadaje uprawnień do bycia terapeutą behawioralnym pracującym z osobami z zaburzeniami neurorozwojowymi.
Szkolenia prowadzone są w trybie indywidualnym, dlatego prowadzimy nabór ciągły (oznacza to, że nie musi zebrać się minimalna liczba uczestników w danym terminie). Naukę rozpoczynasz w dowolnym czasie i w wybranym przez siebie tempie realizujesz program.
Dokumentacja: Po pozytywnie zrealizowanym szkoleniu wystawiane są dokumenty (zgodnie z zamówieniem) wydane przez firmę szkoleniową oraz Placówkę Kształcenia Ustawicznego (Numer RSPO: 270751).
Na dokumentacji nie ma zapisu o trybie i formie kształcenia.
Po zakupie: otrzymujesz materiał szkoleniowy w formie PDF.
Funkcje kursu
- Wykłady 0
- Quizy 0
- Czas (h) Lifetime access
- Poziom Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Uczestnicy 175
- Oceny Tak
Wymagania
- posiadanie poczty elektronicznej oraz czytnika do odtwarzania plików PDF
Polecane
- materiały w formie PDF
- konsultacje z trenerami na czacie
- Zaświadczenie elektroniczne w PDF (bezpłatnie)
- dokumenty od Placówki Kształcenia Ustawicznego
- egzamin w formie online (praca kontrolna)
- indywidualny czas kształcenia